寵物新聞

Sep 6, 2018

【MoNews】 10歲英短遭棄養 耳水不平衡致側頭

【給英短一個家 】 「英短黑白貓好靚仔!仲識側頭好可愛!」唔少人見到MiuMiu都大讚佢得意,不過得意的背後是來自痛苦的經歷。

「我叫Miu Miu,今年10歲,我側頭係幾可愛,但你知唔知側頭令我幾咁痛苦⋯⋯當義工第一眼見到我時,問(前)主人點解我會側頭, 佢答唔知。義工追問佢有無帶我睇醫生,答案當然係『冇』⋯⋯」

「我被棄養,義工接手立即帶我去睇醫生,醫生話我係耳水不平衡導致側頭,有可能引致頭暈, 感覺好辛苦。我有呢個病足足兩年幾,拖症變成無嘢可以再做,無得醫。」

「雖然我已經十歲,算係老貓,而且再醫唔好耳水不平衡,但都好想再被愛⋯⋯我有資格再被愛嗎? 希望有大愛家庭能夠給我一個家,等我可以安享晚年。」

如果想了解MiuMiu多啲,有意畀個屋企佢,可以聯絡義工Aster Tam 9316 7085,又或者去領養日探探佢。

領養日詳情

日期:201899日(星期日)

時間:下午1:005:30

地點:火炭黃竹洋街15-21 華聯工業中心B座地下46號舖So So Lady Pet World

查詢:新界東貓狗領養日

 

 

#領養不棄養

#貓貓領養日

#毛城城#MoCity

#寵物#pets 

 

#################

一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料? 記得上www.mocity.com.hk喇!

其他資訊