寵物新聞

Nov 6, 2019

【MoNews】喵星人要參選?!

【區選毛孩足跡】收到讀者報料,在又一村發現獨特的選舉橫額 —— 喵星人要參選區議員?!

 

日本九州有熊本熊部長,香港會有喵議員了嗎?(心心眼)城城化身小偵探,查明來歷!原來貓貓是又一村區議會候選人劉偉聰的主子Dworkin!

 

劉偉聰表示,貓貓相片是在家用手機拍攝,採用此設計純粹是因為好玩,「對家係用自己相,我又用自己相,都有啲悶」。除了橫額之外,傳單亦以Dworkin做「嘜頭」,期望為區選增添一點新意。

 

雖然附近居民未有意見,但網上有不少迴響。劉偉聰說,如能吸引貓奴或喜歡動物的市民留意是次選舉,亦是一件好事。他又稱讚貓貓,「多咗attention,Dworkin都有少少功勞」。

 

Dworkin是5歲的橘貓女,中文譯名「多勤」,意指做事又多又勤。他亦養了一隻貓仔陳寅恪。他說,這兩個名字是向哲學家Ronald Dworkin和史家陳寅恪致敬。

 

他又笑言,假如能當選,會帶貓貓到辦事處,「好似家人咁,會帶佢到處遊覽,帶佢嚟office都係一樣」。Dworkin或許有機會成為第一位貓議員助理呢!

 

同區的候選人有自由黨李梓敬,為現任區議員。如發現更多 #區選毛孩足跡,歡迎向毛城城報料✨

 

資料及圖片來源︰劉偉聰 Lawrence Lau

 

#貓貓 #喵星人

#選舉 #Banner #橫額

#毛城城 #MoCity

#寵物 #pets

#################

一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料?記得上 www.mocity.com.hk 喇!

其他資訊