寵物新聞

Feb 7, 2023

前財爺曾俊華愛犬 Oliver 離世 「佢曾陪伴我寫財政預算案,好窩心」

日前,前財政司司長曾俊華嘅愛犬 Oliver 離世,及至昨日,佢喺 facebook 寫咗封悼念信畀 Oliver,信中記錄咗佢同 Oliver 嘅回憶。

曾俊華喺信中提到,Oliver 啱啱嚟到佢屋企時,一見面就覺得好可愛,「望住你,就已經覺得好開心」。佢又話 Oliver 好黏人,佢記得自己任職財政司長時,會鍾意走出去屋外嘅空曠地方寫《財政預算案》,Oliver 唔理天氣有幾凍都會走出屋外陪住佢,「陪住我做呢個艱巨任務,真係好窩心」。

佢又話,Oliver 已經同佢與屋企人一齊生活咗 14 年半,雖然一直都有心理準備要同佢講再見,但由於離開得好突然,佢嘅心情到?家都未能夠平復。佢喺信嘅最後多謝 Oliver 留畀佢哋咁多美好回憶,「你永遠都係我哋最心愛嘅小朋友,Oliverwe miss you」,並署名「愛你的公公」。

網民紛紛留言:「薯片叔叔一家保重」、 「曾生曾太 take care」、 「薯片叔叔Oliver 會係彩虹橋繼續開心跑跑跳跳,換個方式守護你們一家人,說了再見就會再見,Take care」、 「時間會減少痛苦,但不會減少思念。多謝你對小動物的愛」、 「薯片叔叔 take care,你一家也帶給了 Oliver 14 年半的愛心照顧,也是毛孩的福份。」

 資料來源:fb @John Tsang 曾俊華

其他資訊