寵物新聞

May 15, 2023

獨立義工缺資金醫貓 幸獲「白武士」接手個案

日前,一位好心人喺路邊見到一個紙盒,仲隱約聽到微弱嘅貓叫聲,原來紙盒入面有隻貓 B 喺度。 好心人立即 call 咗動保團體「春田貓貓托兒所」(下稱托兒所)去接貓。托兒所義工家慧表示:「隻貓紮紮跳,遲咗發現可能就走咗出馬路車死嫁喇!」

 

 

B (義工改名為「小野菊」)目測 2-3 個月大,經檢查後發現其生殖器官異常,確診患有「無肛症」。由於無肛症貓貓必須要花時間特別照顧,加上小野菊只係一隻貓 B,開肛手術難度和風險都很高,日後就算小野菊手術成功,都有機會出現經常失禁嘅情況。

 

義工家慧向城城小編透露:「我哋曾經聯絡有醫治及照顧無肛貓貓嘅飼主了解過,發現要醫治無肛症,手術、覆診連雜項約 8 10 萬,而我哋呢個由獨立義工組成嘅動保團體,現時已經照顧緊約三十幾隻貓貓,實在無辦法照顧及醫治小野菊。我哋亦一向唔收捐款,向來拯救動物嘅費用都係我哋一班義工自資嘅。今次所需嘅手術費用咁龐大,我哋自問真係無能為力...小野菊嘅生命正在一秒一秒咁倒數,情況非常緊急,希望有大啲嘅動保機構能夠接收小野菊,助佢渡過難關。」

 

 

幸運地,當動保機構「沙律貓狗之家」知道呢個消息並了解咗小野菊嘅情況之後,決定幫托兒所接收小野菊。對於接手小野菊嘅個案,沙律媽不禁慨嘆:「係真嘅,大家都好吃力,獨立義工、我哋沙律家、香港其他大大小小收容所,大家都基本上爆滿,大家同樣花光心血、金錢、時間去幫助毛孩。所以托兒所無辦法幫到小野菊,我哋絕對明白同理解。面對被遺棄嘅無辜毛孩,我哋都只能夠咬實牙關,盡力去幫,盡力去救。毛孩無錯,錯嘅係繁殖毛孩嘅人、遺棄毛孩嘅人,係我哋人類欠毛孩嘅。」

 

 

在此,城城小編衷心感謝救起小野菊嘅有心人、幫助小野菊尋找「白武士」嘅「春田貓貓托兒所」及決定接收小野菊嘅「沙律貓狗之家」,多謝你哋尊重及善待生命,為拼命掙扎求存嘅毛孩們燃點生存嘅希望。

 

祝福小野菊手術成功,早日康復,盡快搵到一個溫暖嘅家!

 

 

授權轉載:春田貓貓托兒所

其他資訊