寵物開箱

Feb 5, 2018

【毛城城開箱】Drinkwell陶瓷噴泉飲水器 不藏菌 易清潔

人一日要飲八杯水,寵物每日都要攝取足夠水份先可以維持健康。面對揀「飲」擇食貓貓狗狗,一部好嘅水機可以鼓勵佢哋多飲水,而今次介紹嘅Drinkwell動物噴泉飲水器就啱哂對飲水有高要求貓狗星人!

Drinkwell動物噴泉飲水器採用專利的瀑布式水流設計,有別於市面上其他湧泉式水機。呢款飲水器係陶瓷材質設計,唔會生锈,不易藏菌,容易清潔,啱哂我呢d繁忙都市寵物人。

喺飲水器嘅內部係可更換活性炭濾心容易裝嵌,安裝濾心前先用清水沖至無色便可使用(活性碳粒子可能令水略帶微灰黑色),相當user-friendly。濾心能有效去除水中細菌、異味、毛髮及雜質等,可確保愛寵飲用水潔淨安全。

而獨有專利瀑布式水流,使食水不停流動,同時可以不斷增加水流中的氧氣量,相信可以吸引天生愛「活水」嘅寵物飲多d水。

Drinkwell更有獨家設計的斜面板型飲水器,可免除流水聲及水花濺起等煩惱,摩打操作時近乎靜音,唔怕飲水器會有任何雜音騷擾到自己或者尊貴嘅寵物主子。另外,Drinkwell備有多款型號,供不同家庭需要的主人選擇。

為了愛寵健康著想,大家知道怎做啦!

#毛城城 #MoCity

#寵物 #pets

#################

一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料? 記得上 www.mocity.com.hk 喇!