寵物玩樂

Jun 5, 2018

【愛動物.愛旅遊】日本九州 島原三柴犬

【狗奴朝聖】位於日本九州長崎縣的島原市,有一間房屋內裡住了三隻柴犬,不時都會從後園圍牆上的窿窿,伸個頭出嚟同大家Say個Hi。

牠們在日本非常出名,還有個外號叫「島原三柴」,除了附近街坊之外,很多日本同外國遊客都會來專程探望佢哋。

三隻柴犬帶上了不同顏色的頸帶,紅色係最活潑嘅豆太郎,藍色係比較Cool嘅小太郎,牠們都是五歲。而黃色則係年紀最細,一歲嘅福太郎,由於佢哋個名都有「太郎」兩個字,所以牠們又有「柴犬三太郎」的稱號。

牠們的主人高尾醫生,因為知道牠們三個很喜歡望出街外。所以在搬來這裡時,特別在後園圍牆,開了十八個方型嘅窿窿,等牠們可以伸個頭出去見見世面。

要去島原,可以由長崎市駕車一個半小時,或坐兩個小時多的火車,亦可以車程要。亦可以從熊本市,駕半小時車到熊本港渡輪碼頭,再坐半小時快速汽車渡輪便到達。

不過提醒大家,去探「島原三柴犬」就要守規距,除不能餵牠們吃東西,亦千萬不要滋擾到那裡的民居啊。

 

#旅遊 #柴犬 #Shiba #inu

#九州 #島原 #島原三柴犬

#毛城城 #MoCity 

#寵物 #pets

#################

一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料? 記得上 www.mocity.com.hk 喇!