寵物玩樂

Jul 13, 2018

【狗主外遊留意】揀狗酒店10大貼士

早前有狗狗住寵物酒店期間墮樓,雖然酒店方面承認責任,願意退款及負擔殮葬費,但寵物發生任何意外,相信金錢賠償都未必能彌補。

因此要避免再有悲劇發生,狗主去旅行可以安心又盡興,出遊前就要安頓好愛犬的住宿,嚴選理想的寵物酒店!

有10個揀寵物酒店的貼士,可以供大家參考!

首先一定要揀有牌照的寵物酒店,因為香港法例規定任何人為動物提供食物及住宿去換取費用都必須向漁護署申請動物寄養所牌照,對環境空間、衛生、安全度、灑水系到、各樣設施等等都有特定要求,而瀏覽漁護署網頁可以知道持牌寵物酒店名單。

另外,不少狗主著重寄宿房間有否24小時Web Cam,此外,寄宿房間位置要多留意,寄宿房宜近職員駐守的大廳,有「風吹草動」、大吠,職員可以快快查看情況。還有其他注意事不可忽略,主人事前實地參觀狗酒店最安心 。

 

想了解更多10大揀狗酒店貼士

即刻Click入條片睇啦!

 

狗model:Bean

鳴謝:Dog Cheers

#毛城城#MoCity  

#寵物#pets #狗酒店

#################

一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料? 記得上www.mocity.com.hk 喇!