資訊新聞

Sep 26, 2018

【十八區狗公園】大埔頌雅路兒童遊樂場寵物公園

【大埔的骰狗公園】】大埔區有兩個康文署豁下的寵物公園,今次帶大家睇睇大埔頌雅路兒童遊樂場的寵物公園。

雖然頌雅路兒童遊樂場寵物公園面積唔算大,只有約260平方米,但麻雀雖小五臟俱全。公園設計是環形廣場,主人可以坐在旁邊長椅,望實狗狗在公園中央跑。

設施方面,有基本設施例如寵物廁所、狗糞收集箱之外,最富特色的是有犬隻障礙賽爬架玩樂設施,好身手、活潑狗仔可以挑戰一下。

公園位於大埔區內的屋邨附近,近富亨邨、大元邨,交通及位置不算方便,較適合區內養狗人士前往。 

位置:3/5
空間:3.5/5
設施:4/5
MOCITY總評分:3.5/5

更多狗公園介紹

【大埔廣福寵物公園】https://bit.ly/2Q4Rtv7

【荃灣國瑞路狗公園】https://bit.ly/2NSui5y

【馬鞍山西沙路寵物公園】https://bit.ly/2PDNPan

 

#十八區狗公園 #大埔狗公園

#大埔頌雅路兒童遊樂場

#毛城城 #MoCity 

#寵物 #pets

#################

一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料?記得上www.mocity.com.hk喇!