寵物玩樂

Jan 25, 2019

【寵物Fashion Show】本土創作 毛孩親子裝

【狗狗也文青】 看見街上別人穿上父子裝、母女裝,總覺得好溫馨。如果可以跟我家寶貝狗都來個親子裝就好啦!

不用羨慕!最近本地旅遊網「Guide Guide」推出了毛孩親子裝,設計一系列寵物及人類服飾用品。

毛孩親子裝走文青風、山系風格,寵物服主要是背心、三角圍巾及領帶,而人類服飾用品就有帽子、裙、Tote Bag及杯套等。現時有四大系列,包括「山系綠野仙蹤」、「 春日花花世界」、「萌系動物係伴」及「心晴藍天白雲」,希望鼓勵寵物主人跟狗狗多外出、到郊外走走。

有關服飾創作及設計至挑選布料,由本地女生May及Kit一起主理,而車衣縫製則由本港車衣老師傅親手製作,是心機限量作,現時供網上訂購,詳情可瀏覽 https://guideguideshop.hk

想睇睇毛孩親子裝有咩款式,即刻Click入條片睇啦!

#寵物裝
#毛孩親子裝
#本地設計
#毛城城 #MoCity  
#寵物 #pets 

#################
一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料? 記得上 www.mocity.com.hk 喇!