資訊新聞

Jul 30, 2019

【Q-PETS特約 優質寵物樓盤巡禮】逸瓏海滙

【Q-PETS特約 優質寵物樓盤巡禮】上次我「毛MO」介紹完西貢呢個咁正嘅狗狗友善社區之後,好多朋友都想我介紹多啲西貢嘅「優質寵物樓盤」,所以今次就為大家介紹位於西貢康村路的私人屋苑「逸瓏海滙」。

「逸瓏海滙」是一個低密度優質住宅屋苑,共設3座285伙,祇有8層高,間隔1-3房都有。樓齡又新,會所設施齊全,重點係呢度好抵買,全新單位都唔駛每呎14,000就買到,真係又平又靚。

這裡有很多好地方去玩,距離「逸瓏海滙」不遠嘅「獅子會自然教育中心」,就啱曬大人細路同埋狗狗去玩嘅好地方;另外附近嘅「沙下灘」,就更加不能錯過了,呢度除咗可以帶狗狗散步游水之外,附近仲有水上活動中心同埋燒烤餐廳。

想瞭解更多這個【優質寵物樓盤】資料的朋友,請瀏覽【可養寵物屋苑及大廈名冊】:https://tinyurl.com/y6l9jpva

#優質寵物樓盤巡禮  #毛MO
#寵物友善屋苑  #逸瓏海滙 #西貢 
#可養寵物屋苑及大廈名冊 #QPETS
#毛城城 #MoCity
#寵物 #pets
#################
一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料? 記得上 www.mocity.com.hk 喇!