寵物新聞

Feb 25, 2022

貓主親身實證 體驗PURINA® PROPLAN® LIVECLEAR™ 舒敏系列™後改善對貓敏感狀況

相信不少貓奴或多或少都有對貓敏感的情況,特別到每年轉季的時候,貓咪換毛以及天氣轉變會令敏感症狀更加嚴重,實在令人十分頭痛!但是原來真正的致敏原兇並非貓毛,而是貓咪口水內的一種致敏原 Fel d 1。PURINA® 科研團隊用超過十年時間研發出PRO PLAN® 舒敏系列™全價貓乾糧,貓咪轉食三星期後可減少黏附係毛髮及皮屑中的Fel d 1,成功減少貓奴的敏感症狀^

 

毛城城Mocity之前向200位對貓有敏感嘅寵主同家庭送出PRO PLAN® 舒敏系列™ 體驗套裝,有好多試用過的貓主都反映貓貓轉食 PROPLAN® 舒敏系列™之後,自己的敏感狀況都得到改善。貓奴冇敏感,可以無顧慮親近愛貓呀!

 

貓奴們都體驗與貓咪無顧慮之零距離親近

 

 Cha Cha

 Luigi

 細寶

 茶粿

 疏乎厘

  大寶

  糯米糍

 

貓主Tony分享:貓貓轉糧一個月 敏感有好轉

Tony已經飼養美國短毛貓柑仔9年,他童年時已患有鼻敏感及皮膚敏感,9年前因為家人將柑仔帶回家而開始成為貓奴。養貓後,Tony的敏感情況更加嚴重,每次只要愛貓接觸到臉部,就會出現紅疹,每日早上起床後,亦會不斷打噴嚏及流鼻水,影響日常生活。

 Tony已經飼養柑仔9年~

 

 Tony的愛貓柑仔今年已經9歲喇

 

為了解決身體的敏感狀況,9年來Tony曾經試過不少方法,例如勤力吸塵、清潔及不讓愛貓上床等等,但是敏感狀況不見有大改善,令他非常灰心。

飽受敏感煎熬的Tony坦言,雖然身體有敏感,但是經過多年的相處後,與愛貓有非常深厚的感情,在沒有辦法下只好一直默默忍受身體的敏感反應。直到上個月,Tony在Facebook看到有貓主俾貓貓食用PROPLAN®舒敏系列™全價貓乾糧後過敏症狀消失,希望可以與愛貓更親近的他,抱著即管一試的心態為柑仔轉糧。

柑仔試食約一個月後,Tony的敏感情況得到明顯改善,當臉部接觸到愛貓時,沒有再出現紅疹,而鼻敏感的情況亦有好轉!困擾Tony 近9年的敏感問題竟然可以得到解決,人貓關係即時親近好多,Tony唔需要再擔心接觸柑仔後會起紅疹或鼻敏感,終於可以同柑仔一齊瞓覺、大大力攬住柑仔,同埋大大力鍚柑仔喇!

 柑仔:我轉糧之後,奴才就可以成日抱我喇!(設計對白)

 柑仔:呢隻乾糧都幾啱我胃口

其他資訊