寵物新聞

Oct 17, 2023

貓咪食慾不振 原來胃部竟內藏 43 條橡筋

 

日前,一隻喺英國北約克郡嘅叫 Tiger 嘅貓咪吞咗從主人 43 條紮頭髮嘅橡筋,幸好經過緊急手術之後現已完全康復

 

 

Tiger 係一隻 8 歲嘅玳瑁貓,據主人 Rebecca 所講:「Tiger 呢幾日精神萎靡,食慾不振。及至前晚,我發現 Tiger 便便中有兩條用嚟紮頭髮嘅黑色橡筋,先知道佢呢幾個月一直食橡筋,跟住我就立即帶佢去見獸醫。」

 

 

獸醫幫 Tiger 進行 X 光檢查,X 光片顯示,Tiger 胃入面有一個奇怪嘅腫塊,需要緊急做手術。獸醫表示,當佢發現腫塊係由橡筋所組成時,佢感到非常震驚。「我曾經遇到一隻貓食咗 10 條橡筋嘅案例,但今次當我數到 43 條時,我簡直不敢相信。橡筋全部喺 Tiger 胃入面打晒結,結成咗一團,所以導致 Tiger 唔能夠進食。不過,Tiger 非常幸運,因為如果橡筋團堵塞咗佢嘅腸道,後果將會非常嚴重,更可能會有生命危險。」

 

 

資料來源:BBC

其他資訊