寵物玩樂

Apr 27, 2018

【樂而忘返】PARK YOHO x MoCity 寵物同樂日 狗狗同主人都玩得高興

PARK YOHO x MoCity  寵物同樂日早前在元朗錦田PARK YOHO的愛寵樂園舉行,想回味或想知道當日快樂大家玩得幾開心,就快啲去睇片啦!

 

前後兩天的同樂日,總共有過百名朋友帶同狗狗參加,場面非常熱閙,狗狗及主人都現玩得盡興!

 

參加的朋友當日有機會率先試用PARK YOHO的全新寵物玩樂設施  -「愛寵樂園」,園內地方寬敞,有足夠空間給狗狗走動外,園內更設有不同的狗狗遊樂設施,最令人興奮的就有一個給狗狗專用的游泳池!這些設施日後都係給PARK YOHO的住客專用,今次係首次(可能亦是唯一一次)對外開放給MoCity毛城城的fans,所以真係機會難逢!

 

活動除了邀請了著名訓犬師Decky Li 李Sir,講解訓犬小貼士外,還有專業攝影師為主人及愛犬在優美的園林美景拍照留念!

 

如果大家都想參加MoCity毛城城嘅活動,記住繼續留意住我們的Facebook專頁喇!

 

#PARKYOHO #愛寵樂園 #愛寵同樂日
#毛城城 #MoCity 
#寵物 #pets

#################