寵物專業

Aug 16, 2018

【PetSmart健康飲食知多D】食乾糧定濕糧好?

寵物糧主要分為乾糧及濕糧,咁究竟食乾糧好,抑或食濕糧較好呢?其實乾糧濕糧不用大對決,兩者各有好處。今次跟各位狗主一齊睇睇狗狗乾糧及濕糧啦!

乾糧方面,對於忙碌的寵物主人來說,優點是方便餵食及易儲貯。此外,乾糧加入調味、營養素,會有足夠營養予狗狗需要。值得一提,除了用烘培方法製造的乾糧外,乾糧材料製法有很多種,例如近年新興的冷凍乾燥脫水糧。

濕糧方面,許多狗狗大愛,好味之外,有指比較接近狗狗嘅天然飲食,可以提供多些水份。不過,大家要留意不是所有濕糧都好 。

當然,不同牌子糧做法及用料都不同,此方面就要靠寵物主人做功課。而以上資料僅供參考,如需進一步寵物飲食資訊,請向獸醫查詢。

想了解更多狗狗乾糧及濕糧

即刻Click入條片睇啦!

 

資料提供:  Petsmart (Hong Kong) Ltd.

狗model:Leia 、Milos

鳴謝場地提供:DogCheers

 

#PetSmart健康飲食知多D

#毛城城 #MoCity  

#寵物 #pets 

#寵物糧 #乾糧 #濕糧 

#################

一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料? 記得上www.mocity.com.hk 喇!