寵物開箱

Dec 24, 2018

【毛城城開箱】Mujo棕櫚木酢液

香港的天氣潮濕又悶熱,其實不止人類啊,毛孩都好容易惹到皮膚病,如過敏、痕癢或甩毛等,在毛孩身上很常見呢。看到毛孩不舒服,作為主人,真是既心痛又自責!

今次毛城城MoCity就同大家開箱試試這款由木酢家天然棕櫚木酢液,它有瑞士SGS公證行驗證,亦取得歐盟Ecocert的有機成份認證,不止毛孩用得,作為家居清潔都得。

棕櫚木酢液不含化學成份,具有除臭、抑菌、驅蟲等功能,十分適合香港濕熱的天氣使用。幫毛孩洗澡時,加入水和稀釋的木酢液,特別在指縫隙間搓洗,以及浸浴後記得一定要抹乾全身,防止細菌滋生。

養寵物的家,少不免有貓狗尿騷味,用稀釋的木酢液噴幾下,氣味即時變清新。另外,棕櫚木酢液亦可用作家居清潔,在驅蚊蟲防曱甴上特別好使好用!

 

想了解更多產品資訊?

一齊Click入短片開箱睇下啦!

 

註:

SGS : 認證特強殺菌能力 / 安全性

Ecocert : 有機成分認證 / 自然分解能力97%以上

 

#開箱文 #UNBOX

#木酢家 #Mujo+

#mujo #木酢液 #寵物清潔

#驅蟲除臭殺菌 #零殘留 #真環保

#毛城城 #MoCity

#寵物 #pets

 

#################

一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料? 記得上 www.mocity.com.hk 喇!