寵物開箱

Mar 18, 2019

【毛城城開箱】Petoneer第二代 「紫外線殺菌版」智能寵物飲水機

【飲水神器】對於繁忙的都市人來說,每天都要幫寵物換水,時間上未必容許,水放得太長時間,除了容易發臭同滋生細菌外,貓貓狗狗不愛飲時,飲得水唔夠,又可能有尿道炎等毛病,到時要承受昂貴醫藥費,令人好困擾呢!

 

今次毛城城MoCity 開箱,總編黃大鈞 就試用這部Petoneer第二代殺菌寵物飲水機,等毛城城率先試用啦!

 

它有過濾系統,可以減少水中的寵物毛髮、氯氣、灰塵等物質,而第二代新增UV-C紫外線殺菌技術,同水中微生物、寄生蟲講Byebye,水源乾淨晒,毛孩飲到污糟水嘅機會就大大降低!

 

Petoneer寵物飲水機就有2L的容量,過濾的功能,能確保寵物每次飲用的水潔淨又安全。主人記得下載飲水機的專用APP,內有水質資訊,立即殺菌和幾時缺水、幾時要換水,幾時要清洗水機,都一目了然啦!

 

這部飲水機的特別之處,是用前傾式設計,這樣寵物飲水時就不再怕整臉都被沾濕,貓狗就不再抗拒飲水了。

 

想了解更多產品資訊?

一齊Click入短片開箱睇下啦!

 

如有意購買,或者想了解更多,可以Click入 https://bit.ly/2HsZwRc 

 

#開箱文#UNBOX

#Petoneer #寵物飲水機

#飲水神器

#毛城城#MoCity 

#寵物#pets

#################

一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料記得上 www.mocity.com.hk 喇!