資訊新聞

Jun 3, 2019

【Q-PETS特約 優質寵物樓盤巡禮 @ PARK YOHO】

今集嘅【優質寵物樓盤巡禮】,我哋嘅睇樓專員 「毛MO」 ,會帶大家去睇一個位於元朗錦田北嘅私人屋苑-PARK YOHO。

 

呢度最正嘅就梗係佢哋嘅「愛寵樂園 」啦,有啱曬我哋玩嘅狗狗嬉水池、同埋其它遊戲設施,遊完水仲可以即時沖身添。

 

呢度啲單位間隔實用,景觀都好開揚,就算平時我喺屋企都可以有好多活動空間,最緊要係呢度空氣好清新架 。

 

附近嘅 「PET WORLD 」 寵物酒店服務,設備齊全,主人去旅行嘅時候,我哋就可以喺度歎世界啦 。

 

呢度仲有一個好處,就係我同主人買嘢都好方便,唔單止屋苑商場本身就已經有寵物店,去到元朗市區,仲有好多大型寵物連鎖店添。附近嘅「YOHO MALL 」 就出咗名係寵物友善商場,主人帶埋我去行街街shopping 都得啦。

 

想進一步瞭解呢個樓盤嘅朋友,可登入以下連結:http://mocityproperty.com.hk/details.php?id=709&cat1=&cat2=13&s_name=&p=

 

#優質寵物樓盤巡禮  #MOCITY  #毛MO

#寵物友善屋苑  #PARKYOHO 

#寵物友善商場  #YOHOMALL

#QPETS   #PETWORLD