寵物玩樂

Jul 29, 2021

【寵物友善餐廳】北角海景級寵物友善餐廳 - Harbourview Grill

【寵物友善餐廳】作為寵主當然希望帶著愛寵四處發掘美食,但又唔想去太遠,特別是身在港島,可以供寵物內進的餐廳更是少之又少。

今次城城帶大家來到北角的寵物友善餐廳Harbourview Grill。餐廳座落於北角海濱旁邊,開揚的海景令寵主和狗狗都心曠神怡。餐廳服務貼心,對動物非常友好,服務員更隨時準備好凳仔畀狗狗休息。聽住舒緩的音樂,海風迎面而來,如果天氣涼爽小小,就真係更愜意喇。

評分:

食物質素 ⭐⭐⭐

餐廳環境 ⭐⭐⭐⭐

寵物友善 ⭐⭐⭐

餐廳地點:北角渣華道123號北角匯二期 1樓108號舖

如果寵主有其他寵物友善餐廳想推薦畀城城,或希望城城為大家體驗,歡迎留言畀我地知。若想留意更多寵物友善餐廳的資訊,就要繼續留意毛城城啦!

= = = = = = = = = =

【MEWE: MoCity 毛城城】

【Facebook: https://www.facebook.com/MoCityHK】

【Instagram: https://instagram.com/mocityhk】

【YouTube Channel: 毛城城MoCity】

= = = = = = = = = =

一站式 #寵物 資訊平台

✨想分享溫馨動人毛孩故事,或者得意相片影片?

歡迎FB Inbox #毛城城 或者 IG DM❣