名人專訪

Nov 1, 2021

【毛城城專訪】全民造星4陳祖親自解釋 點解「做人一定要養貓」!

【愛貓如命】最近熱播的《全民造星4》將在聖誕節晚舉行決賽,唔知邊個會入女團呢~✨✨聽聞就算入唔到決賽的參賽者都有機會入女團,唔知「貓奴參賽者」陳祖有冇機會入女團呢?

 

陳祖在造星4第一回合,除了在復活區不斷抱抱其他參賽者令人印象深刻之外,演出的原創作品《做人一定要養貓》都引起一眾貓奴的共鳴。陳祖指「如果畀我再揀多次唱呢首歌,定係會做第啲嘢,我都係會揀呢首歌」。

 

本身是貓奴的陳祖家中養了4隻貓,她認為貓雖然不會像狗仔一樣很熱情地表達愛,但牠們其實一直用自己的方法去說愛你,「佢一路用緊自己個方法,去話畀我地聽佢地愛我」。

 

對她來說,4隻愛貓都是她的家人,也是她的最大動力。被問到最想和愛貓做甚麼,她只有一個願望,就是和牠們相處久一點,「我覺得永遠都不會嫌多」。

 

= = = = = = = = = =

MEWE: MoCity 毛城城】

Facebook: https://www.facebook.com/MoCityHK

Instagram: https://instagram.com/mocityhk

YouTube Channel: 毛城城MoCity

= = = = = = = = = =

一站式 #寵物 資訊平台

 想分享溫馨動人毛孩故事,或者得意相片影片?

歡迎FB Inbox #毛城城 或者 IG DM