寵物新聞

Jul 19, 2018

【MoNews】俄仔推出TEE 助救狗之家

【係愛呀 】KOL兼藝人Ansheles(俄仔)是愛狗之人,他早前在俄羅斯拍攝,在街頭遇上一隻無家狗仔。他決定回港後要為狗狗做些事,主動聯絡了香港救狗之家HKDR,推出限量版Tee,全部收益用於幫助HKDR的狗仔,Tee已於網上發售。

Ansheles在俄羅斯拍攝時有感,並在Facebook Page發表。節錄部分內容:「我喺Kazan遇到一隻狗仔,佢三日前喺呢度被遺棄,一直等主人。佢一直唔食嘢,睇落去好虛弱。我買咗啲食物同水俾佢,但係佢都唔肯食。狗仔應該係世界上最忠心嘅動物,佢會無條件咁愛你,一直喺你身邊。 我覺得自己好冇用,一啲都幫唔到手。我應承自己返到香港後一定要做啲野幫狗狗。」 

由於在四年前,Ansheles在香港救狗之家HKDR領養唐狗Max,故此想到找HKDR商討,合出推出印有狗仔Max的系列Tee,有黑白兩色,每件$250,全部收益都會用於幫助HKDR狗仔,現正網上發售。

 

購買詳情: https://hongkongdogrescue.com/hkdr-x-ansheles-tee-online-order/

 

圖片:香港救狗之家HKDR 

 

#Ansheles #俄仔

#毛城城#MoCity #MoNews

#寵物#pets 

#################

一站式寵物資訊平台-【毛城城MoCity】,想睇更多有關寵物嘅猛料? 記得上www.mocity.com.hk 喇!

其他資訊