寵物快訊

Jul 8, 2017

【十八區狗公園】屯門藍地寵物公園

最近成日落雨,放狗都好唔方便,不過唔少狗公園其實都喺天橋底,落雨都可以放狗而唔怕濕身,屯門藍地寵物公園就係其中一個喇。

屯門藍地寵物公園是區內一個座落村屋內的寵物公園,座落天橋底,不怕風吹雨打,公園的面積大,有多個沙地,狗狗可以盡情「碌地沙」,有水喉為狗狗沖下身,公園只設有水喉及狗廁所,如果主人要去廁所,就要忍一忍啦。

不過公園隔離有條大坑渠,正值蚊蟲滋生的季節所以蚊患嚴重,建議主人為狗狗為自己做好防蚊措施。

揸車嘅朋友要注意,公園附近無公眾泊車嘅位置,需要泊上行人路或者要喺村口位置借地方泊車。公園每日24小時開放。

優點:有特大沙地「碌地沙」,座落天橋底
缺點:隔離大坑渠,蚊蟲滋生,必須做足防蚊措施

位置:3/5
空間:4/5
設施:3/5
總評分:3.5/5

其他位於天橋底下嘅寵物公園:
馬鞍山西沙路寵物公園 https://goo.gl/19jPjj
筲箕灣東喜道休憩處寵物公園 https://goo.gl/CTxuhr
西灣河康祥街寵物公園 https://goo.gl/3K7Tmz