資訊新聞

Jan 28, 2021

【MoNews】首間Petoyo Mini西半山般咸道開幕

【人寵共融】全港最大型寵物主題商場Petoyo,暫訂今年第一季稍後時間會喺尖東開幕,相信大家都非常期待,而除咗這間旗艦店,Petoyo都會走入全港各社區,首間Petoyo Mini昨日就率先在般咸道開幕!!

這間位於港島西半山的Petoyo Mini,以Grooming為主打,有多名星級寵物造型師坐陣,最拿手就係幫汪星人同喵星人整個萌爆造型,而且這間店同樣貫切「人寵共融」嘅理念,店前有一個Café Corner,寵物扮靚時主人可以坐在那裡舒舒地等候,就算大家同狗狗散步經過,都可以留步歇歇腳飲啖水,同其他狗主一齊交流一下。

如果你想喺農曆新年前,幫你嘅貓主子或狗主人扮靚靚,就快啲去預約喇,新張期間,日式寵物美容都只係$99起,名額有限,先到先得㗎!

Petoyo mini @港島區般咸道

地址:香港般咸道65號 (香港大學本部大樓對面)

營業時間:星期一至日 12pm – 8pm

Whatsapp預約:http://bit.ly/PETOYOminiWhatsapp​

預約直線:5208-1101

#Pets​ #寵物​

#Petoyo​ #Petoyomini​

#Grooming​ #日式造型​ #萌​ #人寵共融​

#般咸道​ #港島​ #西半山

= = = = = = = = = =

【⭐MEWE: MoCity 毛城城】

【Facebook: https://www.facebook.com/MoCityHK】

【Instagram: https://instagram.com/mocityhk】

【YouTube Channel: 毛城城MoCity】

= = = = = = = = = =

一站式 #寵物​ 資訊平台

✨想分享溫馨動人毛孩故事,或者得意相片影片?

歡迎FB Inbox #毛城城​ 或者 IG DM❣